<درگیری شدید در منطقه زینبیه دمشق / دفاع جانانه گردان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2068
نویسنده : کامران وزیری
 
* ادامه مبارزه برای بیرون راندن تکفیریها از منطقه زینبیه دمشق :
 
 
نیروهای گردان حضرت ابوالفضل العباس (ع) به همراه اعضای ارتش سوریه و نیروهای حزب الله در محوطه حرم مطهر زینب (س) برای دومین روز پیاپی با تروریستهای تکفیری به شدت درگیر شده و اجازه نزدیک شدن آنها را به این مکان مقدس ندادند.
 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الحدث نیوز، نیروهای گردان حضرت ابوالفضل (ع)، اعضای ارتش سوریه و نیروهای حزب الله در محوطه حرم مطهر زینب (س) برای دومین روز پیاپی با تروریستهای تکفیری درگیر شده اند.

منابع سوری گزارش دادند: این درگیرها دقیقا در محور روستای "الحجیره" شکل گرفته است. در واقع این محور به منزله پناهگاهی برای تروریستها است.

این در حالی است  که یگانهای گردان حضرت ابوالفضل (ع) به همراه نیروهای حزب الله و ارتش سوریه قصد دارند وارد این منطقه شوند و آن را کاملا از وجود تروریستهای تکفیری پاک کنند.

از سوی دیگر، روزنامه هاآرتض چاپ مناطق اشغالی در گزارشی اذعان کرد که 15 تروریست از گروههای تروریستی حاضر در سوریه برای مداوا به تل آویو منتقل شده اند.

این در حالی است که بنا بر گزارش این روزنامه، این تروریستها در جریان درگیریهایی که با ارتش سوریه در منطقه البریقه واقع در استان قنیطره رخ داده بود، به شدت زخمی شدند.

منابع صهیونیستی همچنین تاکید کردند : این برای نخستین بار است که 15 تروریست به صورت یکجا به بیمارستانهای صهیونیستی انتقال داده شده اند.

روزنامه هاآرتض در پایان اعلام کرد: حدود 56 تروریست از آغاز بحران تا کنون در بیمارستان نهاریا رژیم صهیونیستی تحت مداوا قرار گرفته اند. این در حالی است که شمار همه تروریستهایی که درمان شده اند، 123 نفر بوده است.

خاطر نشان می شود این مسئله از حمایت گروههای تروریستی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی و میزان هماهنگی این رژیم در جنگ علیه این کشور حکایت دارد.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: